; Tatilvitrini

Yetişkin
Çocuk
Yaş 0 - 17

Kemer Göynük mevkiinde bulunan Eldar Resort Otel, herkese kaliteli ama ekonomik tatil yapma fırsatı sunuyor. Üstelik Herşey Dahil Konsepti ve kaydıraklı büyük havuzları ile Kemer otelleri arasında da ön plana çıkıyor. Denize sadece 300 metre, Kemer'e 9 km uzaklıkta bulunan tesiste Spa merkezi, Türk hamamı, sauna, buhar odası ve fitness salonundan ücretsiz hizmetleri arasında bulunmaktadır.

Eldar Resort Otel'in balkonlu odalarında yerli kanallar ve uydu kanallarını yayınlayan plazma TV ve ayrıca klima bulunmaktadır. Otelin ödüllü aşçıları tarafından özenle hazırlanan zengin kahvaltı, öğle ve akşam yemeği büfeleri, zarif yemek salonunda servis edilir. Otelin 4 barı, limitsiz yerli içki ve kokteyllerle hizmetinizdedir. Eldar'ın eğlence sahnesi, pinpon masası ve diskosu vardır. Yapabileceğiniz spor aktiviteleri arasında tenis, basketbol, plaj voleybolu ve su sporları sayılabilir. Çocuklar için mini klubü bulunan Eldar Resort Otel' de oyun parkı, çocuk havuzu, çocuk animasyonları mevcuttur.

Öne Çıkan Özellikler(* işaretliler ücretlidir)

Aquapark

Özel Plaj

Plajda Yeme & İçme

Çocuk Dostu Otel

Genel Özellikler(* işaretliler ücretlidir)

Otelin Alanı (m2) : 11000 0

Toplam Oda Sayısı : 174

Standart Oda : 145

Toplam Yatak Kapasitesi : 375

Asansör : 3+1 (2si panoramik)

Suit Oda : 6

Bina Yapısı : 4 Katlı Bina

Tesis Giriş | Çıkış Saatleri : Giriş Saati 14:00, Çıkış Saati 12:00

Telefon ve Fax*

Yiyecek İçecek(* işaretliler ücretlidir)

Geç Kahvaltı (10:00 - 10:30)

Öğle Yemeği (12:30 - 14:00)

Akşam Yemeği (19:00 - 21:00)

Gece Çorbası (00:00 - 01:00)

Herşey Dahil (10:00 - 00:00)

Havuz Bar (10:00 - 00:00)

Plaj Bar : Bira, cola, fanta, sprite, kahve, çay, gözleme,ayran, konsantre meyve suyu, su (10:00 - 17:00)

Snack İkramı : Gözleme, Hamburger v.b. Plaj Bar (11:00 - 17:00)

Sabah Kahvaltısı (07:00 - 10:00)

Çay Kurabiye İkramı (16:00 - 17:00)

Lobby Bar (10:00 - 00:00)

Dondurma Servisi (16:00 - 18:00)

Limitsiz Yerli Alkollü - Alkolsüz İçecekler (10:00 - 00:00)

Türk Kahvesi*

Yabancı İçecekler, Şampanya*

Taze Sıkılmış Meyve Suları*

Enerji İçeceği*

Tüm Kutu ve Şişe İçecekler*

Havuz Plaj(* işaretliler ücretlidir)

Açık Yüzme Havuzu : 875 m², 1.45 - 1.65 cm.

Çocuk Havuzu : 78 m², 40 cm.

Kapalı Havuz : 109 m², 1.40 cm.

Aquapark : 2 adet kaydıraklı

Plajda Minder

Plajda Şemsiye

Plaj Uzunluğu : 100 mt.

Çocuklar İçin(* işaretliler ücretlidir)

Mama Sandalyesi : Müsaitlik Durumuna Göre

Berber - Kuaför*

Animasyon - Canlı Eğlence

Voleybol

Tenis : Kort ücretsiz, Işıklandırma ve Malzemeler Ücretlidir.

Basketbol

Sauna

Buhar Odası

Aerobik

Doktor Hizmetleri* : (Belirli gün ve saatlerde)

Su Topu

BURSA
19.06.2019
Mine Güneş

Ramazan bayramı tatilinde rastgele sosyal medyada denk geldiğim ve gittiğim bir otel. Rezervasyonlarımda yardımcı olan tatilvitrini ailesi çokilgiliydi çok teşekkürler. Ayrıca otele tedirgin gidip büyük bir memnuniyetle ayrıldım. Otel çalışanları animasyon ekibi yardımsever ve gayet eğlencelilerdi. Tatilimizin böyle güzel yemeklerle geçmeside ayrıca hoşuma gitti. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kemer düşünüyorsanız eldar resort derim:)

Bodrum
17.06.2019
Handan Sarıçeşme

geçen ay balayı çifti olarak 5 gece kaldık çalışanlar son derece güler yüzlüydü hizmet kaliteli ve odalar çok temizdi bütün personellere ve tatil vitrinine ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkürler

KAHRAMANMARAŞ
11.06.2019
Ramazan Bal

tskler

ANKARA
03.06.2019
Sevgi Uncuoğlu

Mayıs ayında eşim ve iki çocuğumla beraber gittik 4 günlük bir tatilimiz oldu otel son derece temizdi yemekler lezzetliydi animasyonlar eğlenceliydi çocuklu aileler için öneririm

28.05.2019
Merve Özdemir

Merhabalar, Eşimle ilk defa Antalya Kemer'e geldik ve bu otel de kaldık yemekleri mükemmeldi çalışanların güler yüzlü olması pozitif bir tatil geçirmemizi sağladı otel müdürü Coşkun bey'e ilgi ve alakası için teşekkür ediyorum. Tatil Vitrini ekibine de bu oteli önerdikleri için çok teşekkür ederim.

20.05.2019
Betül BAYRAK

Bu ay başında kaldım burada. Bütçeme uygun geldiği için tercih etmiştim aslında ama gittiğimde güzel bir hizmetle karşılaştım. Teşekkürler.

Adana
16.05.2019
Egemen Çınar

Tatilvitrini sitesinde görüp beğendiğim bir oteldi. Birkaç incelemeden sonra tavsiye üzerine gittik iyi ki gitmişiz. Bizi hiçbir zaman yanıltmayan ve hep çok ilgili olan tatilvitrini çok teşekkür ederiz. Çocuklarımın eğlendiği ve benim kaliteli zaman geçirdiğim bir tatil oldu. Otel çalışanlarına ve yetkililerine çok teşekkürler.

Balıkesir
02.05.2019
Esra Demir

Genelde hep ege bölgesinde konaklama yaparız fakat bu sene tavsiye üzerine bu oteli tercih ettim ve kesinlikle memnun kaldık diyebilirim. Odamın manzarası muhteşemdi. Havuz ve dağ manzarası balkon keyfimizi artırdı. Hizmetleri için ve bol enerjili yardımsever personeli için çok teşekkürler.

Manisa
19.04.2019
Sinan Haklı

2018 yılında gitmiştim bu otele gerçek ödediğim paranın karlığını çok iyi hizmetle aldığım nadir otellerden biri keyifli ve kaliteli tatil için kesinlikle önerebilirim...

AYDIN
09.04.2019
DUYGU KÖSE

Geçen sene burda kalmıştık bu senede tercih ettik galiba artık tek adresimiz olacak herkese tavsiyemizdir.

15.10.2018
Hasan Üney

Gerçekten güzel bir otel. Herkese tavsiye ederim. Ayrıca araba kiralama konusunda da https://www.ecomaxcarrental.com/ dan çok memnun kaldım.

Hakkari
29.09.2018
Arif Atık

Çocuklu aileler için bir numara bir otel temiz,yemekleri güzel,çalışanlar alakalı seneye tekrar görüşmek üzere eldar resort tatil vitrinine hizmetleri için teşekkürler

İzmir
03.07.2018
Tugay Şanlı

Merhaba Geçen sene nişanlımla ilk tatilimize gittik bu otele kısmetse bu ağustos ayında balayı için gideceğiz. Çok memnun kaldık herkes ilgili, yemekler bi okadar lezzetli. Kesinlikle tasvsiye ediyoruz.

Muğla
14.05.2018
Hale Yağmur

çocuklarımız için geçen sene çok eğlenceli zaman geçirmenizi sağlayan öncelikle animasyon ekibinize ve lezzetli yemekleri için mutfak çalışanlarınıza teşekkür eder bu sene tekrar görüşmek üzere odamızı ayırttık bile:)

Balıkesir
11.05.2018
Aynur Temizel

Otelde 2 senedir konaklıyorum ailemle çok rahat ve keyifli zaman geçirdiğim tek otel. Herkes çok ilgili ve otel inanılmaz temiz. Busenede rezervasyonumuzu yaptırdık kısmetse temmuz ayında oradayız:)

30.07.2017
Hayriye Akalin

Bu otelde oldukça güzel ve renkli bir tatil geçirdik ... Odalar ve tesis genel anlamda güzel ancak yemekler biraz daha iyi olabilir ... Animasyon ekibi süper ... Otel çalışanlarına teşekkürler.

16.07.2017
Ufuk Dagasan

Otel bekledigimizdende guzeldi.animasyon ekibi cok guzel.odalar havuz guzeldi.tum ekibe tsk

Gaziantep
04.07.2017
Ibrahim Güneş

Ramazan bayramında giriş yaptık herşeyi ile mükemmel bir hotel bekledigimden daha iyi bir yer oldugunu gördüm giderken çok tedirgin gitmemize ragmen öyle olmadıgını gördük herşey için teşekkürler eldar resort hotel.

Trabzon-Bursa
30.06.2017
İnci Tepe Ve Burhan Çolak

Yemekler mükemmel ! Eldar Resort bence şimdiye kadar gittiğim en ilgili, en güzel, en temiz hotel. Belki geçmiş yıllar kötü olabilir, bilmiyorum ama bu yıl her şey, tüm personel değişmiş araştırmamdan öğrendiğime göre. Bilhassa Müdür Servet Bey, Gözde Hanım, barda çalışan tüm personel, hele Merve Hanım tek kelimeyle harika bir ekip. Yemekler mükemmel, her gün taze ve leziz. Kim bunu inkar eder ise önce Allah'tan korkmalı. Kat görevlileri tüm çalışanlar çok güler yüzlü, her an hizmete hazır şekilde ilgililer. Kısaca ben daha yeni Ramazan Bayramı'nda oradaydım ve en kısa zamanda yine gideceğim. Her şey için teşekkür ediyorum Eldar Resort ailesi. İnci Tepe 30 Haziran 2017, Cuma 15:15

Muğla
17.06.2017
Özlem Gülcüoğlu

16. 06.2017 tarihinde otele giriş yaptık bizi kapıda karşılayan tatil vitrini çalışanı Buse hanım eldar otelin en süper kaptanı Gözde hanım ve tüm çalışanlaŕına teşekkürler. Okuduğum tüm olumsuz yorumlar boşa çıktı. Otel yönetimi ve personel değişmiş sakın olumsuz yorumlara kulak asmayın burasını harika. Tavsiye ederim

Bursa
10.07.2016
Ibrahim Ersoy

iki gun once ordaydik ufak tefek aksakliklar disinda guzeldi.ozellikle calisan arkadaslar guler yuzlu..animasyon ekibine ayrica tesekkur ederim islerini severek yapiyorlar Teşekkürler

Bursa
10.07.2016
Eda Ersoy

Tatilimizi ramazan bayramında yaptık çok güzel bir tatil geçirdik. Odalar çok güzel ve temizdi havuz çok iyiydi. Yemekler güzeldi. Özellikle animasyon ekibi muhteşemdi. Animasyondan Özkan ve kardeşine çok teşekkürler onların sayesinde tatilimiz çok eğlenceli geçti emeginize sağlık gençler.

Baku
15.04.2016
Razi Aliyev

Hersey superdi Hmid beye ve animasiyondan Ufuka tesekkurler cok guzel oteliniz var

20.01.2016
Ozlem Volkan Izel Goktug

2013-2014-2015 hep oradaydik...arkadaslarimizda cok begendi ve yine oraya gitmek istiyoruz.sanirim bu gidisle omurluk abonelik alacagiz :)

Antalya
10.08.2015
Özlem-Hakan Kuvanç

Personelin güleryüzlülüğü,animasyon ekibi,odaları,havuzu,yemekleri herşeyyiii harikaydı.Doyasıya bi tatil geçirdik. Harikasınız Eldar ailesi tatilimizin tek adresi Eldar artık :)

Kocaeli
02.08.2015
Derya Karabacak

Mrb ben ilk olarak 2012 nisan ayında balayı çift olarak otelinizde bulunmustum ve eşimle birlikte otelden personelinizden yemeklerden tek kelime ile herseyden memnun kaldık ve nasipse 16 ağustosta inşallah oradayiz görüşmek üzere

Izmir
26.07.2015
Ela Karataş

Güzeldi sevdim ama dokuz puan veriyorum :)

18.06.2015
AYTAÇ TUNÇERİ

animasyoncuların tamamı değişmiş. artık gösteriler 10 numara 5 yıldız ve TÜRKÇE. kesinlikle tavsiye ediyorum, başka otel aramanıza gerek yok... Ayberk, Bobo, Ömer, Muhlis, Abdullah, Ve ismini hatırlayamadığım diğer arkadaşlar bizlere doyasıya bir tatil yaşattığınız için sonsuz teşekkürler... ARTIK ADRESİMİZ BELLİ HER SENE eLDAR'DAYIZ

01.09.2014
Tuğçe Yaman

24 ağustos - 30 ağustos arasında tatil yaptık tek kelimeyle herşey mükemmeldi, yemekleri, oda temizliği , personel güleryüzlülüğü herşey çok güzeldi , seneye yine gelmeyi düşünüyoruz dj genco ' ya ilgisinden dolayıda çok teşekkür ederiz... Sizi çok özledikkkkkkkk eldar ailesi ...

SİNOP
31.08.2014
Recep AĞAN

22-29.08.2014 TARİHLERİ ARASINDA ELDAR OTELDE TATİLİMİ YAPTIM.HERŞEY TEK KELİME İLE MÜKEMMELDİ.TÜM ÇALIŞANLAR GÜLERYÜZLÜ,OTEL ÇOK TEMİZ VE YİYECEKLER MÜKEMMELDİ.BARMEN GEMZE,FIRAT,MAHSUN,MEHMET VE ÖZELLİKLE HASAN HARİKA İNSANLAR OTELİ BAŞARIYLA TEMSİL EDİYORLAR HEPSİNE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.GENEL OLARAK ELDAR OTELİ BEĞENDİM VE ÇEVREME ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM.TEŞEKKÜRLER ELDAR OTEL

Edirne
10.08.2014
Gamze Tosun

bu yıl 29 temmuz 2 ağustos arasında eldar hotelde tatil yaptık ve çok eğlendik herşey harikaydı tüm hotel ekibine sıcak kanlılığı ve güler yüzlülüğünden dolayı cok tşk ediyoruz özellikle animasyon ekibinden daji hanım ve dj genco beye çok tşk ederim güler yüzlülüğü ve sıcak samımıyetliğinden ötürü sizleri çok özledik

03.02.2014
ÖZLEM-VOLKAN AÇIKEL

2013 mayıs ayında bu otelde konakladık.cok sevdık ve begendik.bu yıl tekrar arkadaslarımızla orada olacagız...

Hatay
12.01.2014
Mehmet Bozkurt

"Eldar resort otele hersey icin tsk ederim, hersey mukemmeldi ozellikli personel lerin guzel yuzlulugu animasyonlar yemekher yer cok temiz ve hijyenikti hizmetleri son derece mukemmeldi ailemle guzel bir tatil gecirdik yine gorusmek uzere tskler"

10.09.2013
Ibrahim Alkin

yıllardır antalya bölgesinde 5 yıldızlı otellerde tatil yaptım 4 yıldızlı olan bu otelde 7 yıldızlı hizmet aldım özellikle yemekleri inanılmazdı teşekkürler eldar resort her sene sizinle tatil yapacağım

Mus
06.09.2013
Seda Aksoy

eldar resort hotele her sey için çok tesekkurler ben ve arkadsım bu yıl bı hafta otelınızde tatıl yaptık hersey cok mukemmeldı temızlık personel ve en önemlisi yemekler harikaydı mustafa sefe cok tesekkurler :) herkese tafsiye ediyorum seneye tekrar ordayız...

Muş
23.08.2013
Ilayda Zırlı

MÜTİŞ BİR OTEL!!! yaklaşık 5 yıldır tataile gidiyorm ama en çok bu otelde eğlendim . yemekler harikaa,personeller güler yüzlü,animasyon ekibine bayıldım harikalar anna kia hepsi mütişler günde 2 kez airobik ve 2 kes voleybol oynatıyorlar tek kelimeyle harika bir otel gidilmeye değer :) tavsiye edrm ben 15\08?2013 tarihinde kaldım ve çok memenun kaldım ailecek gidilecek en mütiş hotel ;)

22.04.2013
Kerem

otel güzel,temizlik personel herşey iyiinşallah yine gelicez

13.09.2011
Öykü Çınarlı

otel güzel temiz personel de güler yüzlü havuz süper gündüz havuz başı animasyonları güzel sayılır yanlız otelin çogu rus türk çok az animasyonlar hep rusça pek bişi anlaşılmıyo sonra anfi odalara çok yakın acayip ses geliyor odalara birde balkonlara şemsiye koysalar iyi olur çünkü sıcaktan çıkılmıyor yemekleri de güzel

06.08.2011
Mihriban Ünal

oteli çok beğendik çok temiz her gün temizlik yapılıyor .yemekler çok güzel personel güler yüzlü seneye görüşmek üzer e teşekkürler

Kocaeli
31.05.2011
Erhan Bölük

eldar her şey için çok tşkler.22 mayis 29 mayis 2011 tarihleri arası otelinizde konakladım her şey çok mükemmeldi eksiksiz bir hizmetiniz vardı çok memnun kaldım herkese tafsiye ederim.kısmet ise yeniden qeleceğim qörüşmek umuduyla .....

Yorum Bırak

E-mail adresiniz yayınlanmaz.

Puan

Bültenimize Kaydolun

İndirimlerden ilk sizin haberiniz olsun